irda's FotoPage

By: irda rosli

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Monday, 23-Jun-2008 03:04 Email | Share | | Bookmark
My Favourite Flower - TULIP

Cantiknya...
Wow...
Bila agaknya dapat memilikinya... Napa la kat M'sia tak boleh taman... kalau bole mesti penuh di halaman rumah ku...


Saturday, 21-Jun-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Pot Luck

Sabtu hari tu wat pot luck... Venue : Rumah Busu Jay.
Hidangan : Laksa Johor, Kek Batik, Sate, Cupcake Coklat, Cream Puff, Portugese Tart, Nasi Impit, Kuah Kacang Daging....

Nasib baik menjadi gak resepi yang baru dipelajari dari tenet... iaitu Cream Puff & Portugese Tart...
Dalam kelam kabut wat kuih dan kemas rumah, sampai terlupa bawa kamera. Tak best betul. Kalau tak boleh la masukkan dalm FP ni... dalam HP ada tapi tak tau la nape tak boleh nak transfer ke PC....


Sunday, 1-Jun-2008 23:53 Email | Share | | Bookmark
Sunday Mood...

Hari ini rajin sikit... Wat breakfast kuey teow kerang & nasi goreng.... sebab uda datang...

Dalam kul 9 lebih hantar dia gi rumah abang anem kat Bandar Bukit Mahkota.... terer gak aku dapat cari rumah..

Lepas Zuhur gi Wedding Fahmi-Mid.... Sesat dan hujan lebat.... Kul 3 lebih baru sampai... nasib baik konvoi dengan C'Piah kalau tak kitaorang dah balik semula.... tak sempat amik gambo.... Pengantin pakai wane oren.... Lain drpd yg lain la....

Malam rase tak sedap ati.... suruh ayuni telefon nenek dia.... rupa-rupanya mak jatuh bilik air harini....

Sori mak x dpt balik... cuti da nazak... ditambah dgn kat ofis ni xde org da....


Wednesday, 21-May-2008 08:53 Email | Share | | Bookmark
Bukit Tinggi, Padang

Best air terjun ni....
Kedai souvenir
cantik tak....
View all 60 photos...
Ni gambo2 masa gi Bukit Tinggi....


Sunday, 11-May-2008 08:45 Email | Share | | Bookmark
Family Day 2008 - Di Pengkalan Balak

Family Day 2008
Cium jgn tak cium...
Cium tangan sikit
View all 35 photos...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net